سرویس گوگل ادوردز تبلیغات در گوگل

در این بخش میتوانید آموزش های مربوط به نیوک را مشاهده فرمائید.
نمایه کاربر
afshinhemmati
کاربر خیلی فعال
پست: 1047
تاریخ عضویت: شنبه 14 اردیبهشت 1387, 12:00 am
محل اقامت: Tehran
تشکر کرده: 179 دفعه
تشکر شده: 421 دفعه

سرویس گوگل ادوردز تبلیغات در گوگل

پست توسط afshinhemmati »

سلام خدمت دوستان نیوکی بازم با آموزشی در خدمت شما عزیزان هستم امیدوارم این آموزش مورد رضایت شما عزیزان قرار بگیره

[center]آموزش گوگل ادوردز تبلیغات در گوگل[/center]
قبل از آموزش باید خدمتتون عرض کنم برای تبلیغات در گوگل باید ویزا یا مستر کارت و... داشته باشید منظور حساب بین الملی می باشد نه عابر بانکهای ایرانی! توجه داشته باشید ثبت نام اولیه را بدون داشتن کارت هم میتوان انجام داد ولی اکانت شما فعال نمیشه.

ابتدا به آدرس زیر بروید:
https://adwords.google.com

بر روی start now در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. سپس ایمیل و پسورد خود را وارد کنید اگه با درخواست نا معتر است مواجه شدین تعجب نکنید گوگل این امکان رو برای ایران بسته بخاطر تحریمها گوگل خیلی از امکاناتش رو برای ایرانیان بسته تصویر با ف/ی/ل/ت/ر شکن یا وی بی ان وارد بشید و ادامه بدین

در این صفحه سوالاتی پرسیده شده که اولین سوال از هویت شما می پرسد که اگر قبلا از سرویس های گوگل استفاده کرده اید اولین گزینه را علامت بزنید.
سوال دوم آیا شما میخواهید از این اکانت برای راه اندازی گوگل ادوردز استفاده کنید یا خیر.شما گزینه ی اول را علامت بزنید.

بعد از این سوالات باکس جدیدی باز میشود که از شما اطلاعات اکانت گوگلتان را می پرسد.آدرس ایمیل و پسورد خود را وارد کنید.

در این مرحله شما باید نام کشور و منطقه زمانی خودتان را انتخاب کنید.
مرحله آخر : توجه کنید شما می توانید از این مرحله عبور کنید . اکانت شما با موفقیت ساخته می شود ولی فعال نمی شود برای فعال سازی اکانت باید به یکی از روشهای زیر عمل کنید.

نحوه ی پرداخت:
دو نوع نحوه ی پرداخت وجود دارد
Postpay Billing:
در این نوع گوگل ادوردز بعد از استفاده از سیستم از حساب شما پول برمیدارد.شما میتوانید از American Express, JCB, MasterCard, Visa کارتها جهت فعالسازی استفاده کنید.با انتخاب این گزینه ابتدا تفاهمنامه گوگل را تایید کنید.حالا در این مرحله اطلاعات کارت خود را وارد کنید و در آخر روی save and active کلیک کنید.

Prepay Billing:
قبل ازاستفاده از سرویس حساب خودتان را شارژ مینمایید. .شما میتوانید از American Express, JCB, MasterCard, Visa کارتها جهت فعالسازی استفاده کنید.با انتخاب این گزینه اطلاعات کارت خود را وارد کنید و در آخر روی save and active کلیک کنید.
توجه:اگر از Prepay Billing استفاده کنید برای فعالسازی اکانت ۵ دلار باید به گوگل بپردازید.


واژه ها و اصطلاحات گوگل ادوردز:
Cost-Per-Click (پرداخت هزینه به ازای هر کلیک) – CPC:
هنگامی که کاربری بر روی تبلیغات شما کلیک کند، ادوردز از حسای شما هزینه ای را بابت هر کلیک کسر می نماید. اگر تبلیغات شما هنگام جستجو یک کلمه به کاربر نمایش داده شود و کاربر برروی آن کلیک نکند، ادوردز هیچ هزینه ای را از حساب شما کسر نخواهد کرد

Quality Score – میزان کیفیت آگهی:
در سیستم ادوردز برای اینکه آگهی شما بتواند برای یک کلمه کلیدی نمایش داده شود، باید از Quality Score کافی برخوردار باشد. QS مقیاسی برای سنجش کیفیت کلمه کلیدی و آگهی تبلیغاتی بوده و در تعیین کمترین هزینه – Min Bid ای که برای نمایش آگهی باید پرداخت شود نقش اصلی را ایفا می کند. هرچه قدر میزان QS بیشتر باشد، حداقل هزینه برای هر کلمه کلیدی کاهش پیدا می کند و درنتیجه شما هزینه کمتری را برای تبلیغات پرداخت می کنید. از عواملی که در تعیین Quality Score نقش دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:
درصد نسبت تعداد کلیک به دفعات نمایش آگهی – Click Through Rate یا همان CTR
میزان تناسب و ارتباط متن آگهی با کلمه کلیدی اختصاص داده شده به آن
اطلاعات مربوط به عملکرد کلمات کلیدی در گذشته
میزان تناسب صفحه مقصد با کلمات کلیدی انتخاب شده در اکانت ادوردز
بسیاری از عوامل دیگر

حداقل هزینه به ازای هر کلیک – Minimum Bid
حداقل هزینه ای که شما می توانید برای یک کلمه کلیدی اختصاص دهید تا آگهی شما بتواند برای آن کلمه به نمایش در آید را Minimum Bid گویند. میزان حداقل هزینه برای هر کلمه کلیدی توسط گوگل تعیین می شود و همانگونه که ذکر شد مقدار آن بستگی به Quality Score آگهی دارد. شما می توانید برای هر کلمه کلیدی، قیمت جداگانه ای اختصاص دهید ولی اگر مقدار آن از Minimum Bid کمتر باشد، گوگل تبلیغات شما را به حالت غیر فعال در می آورد و تبلیغات شما نمایش داده نمی شود.

CTR – Click Through Rate
درصد نسبت تعداد دفعات کلیک بر روی آگهی به تعداد دفعات نمایش آن را CTR گویند و معیاری برای تعیین عملکرد آگهیهای تبلیغاتی در ادوردز به حساب می آید. هر چقدر متن آگهی شما با کلمات کلیدی تعریف شده برای آن، تناسب و ارتباط بیشتری داشته باشد به همان میزان CTR آگهی شما بالا می رود و این نشاندهنده عملکرد خوب آگهی شماست. هر چقدر CTR بالا برود، میزان Quality Score نیز افزاریش یافته و با افزایش QS حداقل هزینه ای که برای نمایش آگهی باید پرداخت شود کاهش می یابد و در کل شما هزینه تبلیغاتی کمتری پرداخت می کنید! پس افزایش CTR بسیار مهم است.

منظور از گوگل نتورک – Google Network چیست؟
به مجموعه ای از وبسایتها، موتورهای جستجوگر و محصولاتی که تنایج جستجوی گوگل و همچنین تبلیغات ادوردز در داخل آنها به نمایش در می آید، Google Network گفته می شود. به عبارتی دیگر،در سیستم ادوردز، آگهی شما علاوه بر اینکه در صفحه اصلی گوگل پخش می شود، در میلیونها وبسایت دیگر که عضو Google Network هستند نیز پخش خواهد شد. اینکه آگهی در این وبسایتها به نمایش درآید بر عهده شخص آگهی دهنده خواهد بود. شبکه عظیم گوگل به دو قسمت تقسیم می شود.
Google Search Network:
شامل صفحه اصلی نتایج جستجوی گوگل، سایتهای جستجوگر و هر وبسایتی که نتایج جستجو گوگل در آن به نمایش در می آید نظیر Froogle و Earthlink، است. آگهیهای ادوردز می توانند در کنار و یا بالای نتایج جستجو ارگانیک ظاهر شوند.
Google Content Network
این مجموعه شامل صفحات خبری، وبلاگها و سایتهایی که در شبکه ادرسنس گوگل عضو هستند (بعدا آموزش ادسنس رو میدم) و برخی از وبسایتهای دیگر نظیر New York Times و Gmail می باشد.آگهیهای ادوردز می توانند بر روی این صفحات به شرط آنکه محتویات و URL صفحه مرتبط با موضوع آگهی باشد نمایش داده شوند.

تعیین موقعیت جغرافیایی و زبانی که آگهی ادوردز در آن به نمایش در آید
یکی از مهمترین ویژگیهای تبلیغات ادوردز اینست که شما می توانید آگهی خود را فقط در کشور خاص و زبان خاصی نمایش دهید. مثلا اگر بازار هدف شما، کشور انگلستان است می توانید در تنظیمات آگهی ادوردز، کشور انگلستان را به عنوان مقصد نمایش آگهی خود انتخاب کنید. متاسفانه کشور ایران از لیست کشورهایی که می توان در آن تبلیغات ادوردز را نمایش داد حذف شده است ولی می توان آگهی خود را بصورت بین المللی پخش کرد که در اینصورت در ایران نیز نمایش داده خواهد شد! علاوه بر تعیین کشور و موقعیت جغرافیایی نمایش آگهی، ادوردز این امکان را می دهد که آگهی خود را در زبانهای گفتاری مختلف نمایش دهید. مثلآ آگهی خود را تنها برای کاربران عربی زبان نمایش دهد.

Placement Targeting – شیوه نمایش آگهی
در ادوردز شما می توانید به دو صورت آگهی خود را تعریف کنید. یکی اینکه آگهی خود را به همراه یکسری کلمات و واژه های کلیدی وارد کرده و گوگل تبلیغات شما را هنگامی نمایش می دهد که یک کاربر کلمه ای مرتبط با کلمات کلیدی تعریف شده توسط شما را در Google Search Network جستجو کند. به این روش اصطلاحآ Keyword Targeting گفته می شود. که بسیاری از تبلیغات دهندگان از این روش استفاده می کنند. همچنین در این روش، تبلیغات شما در Content Network نیز به نمایش در می آید.

در روش دیگر که PlacementTargeting نامیده می شود، به آگهی دهنده این امکان را می دهد که از بین سایتهایی که در Google Network وجود دارند وبسایت و یا صفحه ای که مورد دلخواه اوست انتخاب کرده و آگهی فرد فقط در سایت مزبور به نمایش در می آید.

این تاپیک جنبه آموزشی داره خواهشا در اینجا سوالی نپرسید از طریق پ خ بپرسید

موفق و پیروز باشید


elidemy
کاربر جدید
کاربر جدید
پست: 1
تاریخ عضویت: شنبه 24 آبان 1399, 12:27 am

سرویس گوگل ادوردز تبلیغات در گوگل

پست توسط elidemy »

گوگل ادوردز چیست؟
AdWords یک سیستم تبلیغاتی است که گوگل برای کمک به کسب و کارها از طریق بستر موتور جستجوی خود و سایت های شریک به بازارهای هدف آنلاین کمک می کند. این سایت های شریک میزبان یک تبلیغ متنی یا تصویری هستند که پس از جستجوی کاربر برای کلمات کلیدی و عبارات مربوط به یک کسب و کار و محصولات یا خدمات آن ، در صفحه ظاهر می شود. در Google.com ، تبلیغات گوگل ادوردز معمولاً در مکانهای خاصی در بالا و سمت راست صفحه نتایج جستجو ظاهر می شوند.

می توانید کلمات کلیدی مرتبط با مارک ، محصولات ، خدمات و صنعت خود را برای حساب AdWords خود انتخاب کنید. هنگامی که مشتریان این عبارات را جستجو می کنند ، تبلیغات فروشگاه شما به آنها ارائه می شود. شما فقط زمانی پرداخت می کنید که کاربر روی تبلیغ شما کلیک کند و از وب سایت شما بازدید کند یا با استفاده از "برای تماس کلیک کنید" با تجارت خود تماس بگیرید.
قفل شده قفل شده

بازگشت به “آموزش و مقالات - Learning & Articles”