مسدود شدن آی پی مدیریت

سئوالات متداول نسخه 8.2
نمایه کاربر
sam_pontiac
مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
پست: 2695
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۸۷, ۱۲:۰۰ ق.ظ
محل اقامت: سایبر !
تشکر کرده: 314 دفعه
تشکر شده: 969 دفعه

مسدود شدن آی پی مدیریت

پست توسط sam_pontiac »

خیلی اتفاق افتاده که برخی از کاربران اعلام کردن که صفحه مسدود سازی و یا YOUR Attention please که مربوط به مسدود سازی آی پی هست براشون ظاهر شده که میتونید طبق راه حل های زیر مشکل رو حل کنید.

1- راه حل اول :

قبل از هر کاری تمامی کوکی های مرورگر خودتون رو پاک کنید.اگر از Internet Explorer استفاده میکنید بهترین راه مسیر زیر است :
Start > Run > cookies و در صفحه باز شده همه فایل ها رو پاک کنید.

اگر از فایر فاکس استفاده میکنید منوی tools و گزینه clear private data و انتخاب همه گزینه ها.و سپس Clear رو بزنید.و مجدد تست کنید.
اگر مشکل پابرجا بود:

2- راه حل دوم :
استفاده از نرم افزارهای فیل... شک .. ن جهت تغییر آی پی شما و یا ترجیحا اکانت های V p N . و بعد ورود به قسمت مدیریت و سیستم امنیتی > بخش آی پی ، و پیدا کردن آی پی های مسدود شده و پاک کردن آی پی خود شما.

3- راه حل سوم :
از طریق پنل مدیریت هاست > PHP MY ADMIN > از جداول کناری سمت چپ ، دیتابیس نیوک رو انتخاب کنید > در صفحه باز شده از جداول کناری ، جدول nuke_banned_ip رو پیدا کنید و کلیک کنید > در صفحه باز شده روی تب Brows و یا جستجو در بالای صفحه کلیک کنید. آی پی خود را در لیست احتمالا پیدا میکنید ، بعد از دیدن آی پی خودتون میتونید ، روی علامت ضربدر و یا Delet کلیک کنید و بعد از ظاهر شدن پیغام Yes را بزنید.

4- راه حل چهارم :
از نیوک تولز استفاده کنید ، و بعد از آپلود اسکریپت نیوک تولز ، گزینه مربوط به پاکسازی آی پی ها را بزنید.
نیوک تولز و یا همان ابزار آنلاین نیوک را میتوانید از لینک زیر دریافت کنید :
http://www.phpnuke.ir/article-46--0-0.html

5- راه حل پنجم :
اگر تمامی این راه حل ها را امتحان کردید و مشکل پابرجا بود ، صددرصد مشکل به ISP شما ( شبکه اتصال به اینترنت) برمیگرده و با تعویض آن درست خواهد شد.اگر از adsl استفاده میکنید با تماس با شرکت مربوطه میتوانید درخواست کنید که Cache سیستم را restor کنند و یا آی پی مجزا به شما دهند.
دقت داشته باشید حتما کوکی های خودتون رو پاک کنید.
برای پیدا کردن آدرس آی پی خودتون میتونید به سایتی مثل who.is مراجعه کنید و در همون اول صفحه آی پی شما به این صورت نوشته میشود : You IP Address is :
موفق باشید.


صلوات ، نثار روح گذشتگان
از جمله
پدرم...
قفل شده قفل شده

بازگشت به “سئوالات متداول”