PHPNuke.ir - سیاست حفظ اسرار

این سیاست توضیحی است برای “PHPNuke.ir” همراه با شرکت وابسته (در سطور بعد به عنوان “ما”, “PHPNuke.ir”, “https://www.phpnuke.ir/Forum” یاد خواهد شد) و phpBB (در سطور بعد “آن ها”, “phpBB نرم افزار”, “www.phpbb.com”, “phpBB گروه”, “phpBB تیم”) که چگونه اطلاعات شما را جمع آوری میکنند. .(در سطور بعدی به عنوان “اطلاعات شما” یاد خواهد شد)

اطلاعات شما به دو روش جمع آوری میشوند، اول،جستجو در “PHPNuke.ir” موجب ایجاد کوکی هایی میشود که فایل های کوچکی هستند و به به فایل های موجود مرورگرتان بارگیری میشوند. دو کوکی اول فقط حاوی هویت شما میباشند .(در سطور بعدی به عنوان “user-id” یاد خواهد شد) و هویت نشستی بی هویت. (در سطور بعدی به عنوان “session-id” یاد خواهد شد), به صورت خودکار توسط phpBB فراهم شده است. کوکی سوم هنگام جستجوی موضوعات “PHPNuke.ir” ایجاد میشود و اطلاعاتی از قبیل مشخص کردن موضوعات خوانده شده را ذخیره میکنند.

ممکن است نرم افزار phpBB در حین جستجوی “PHPNuke.ir” ،کوکی های خارجی هم ایجاد کند. با این وجود این کوکی ها خارج از حوزه این سند که صفحات ایجاد شده توسط phpBB را پوشش میدهد،قرار دارند. راه دوم جمع آوری اطلاعات از شما،اطلاعاتی است که شما به ما ارسال میکنید. این اطلاعات ممکن است وجود نداشته باشد و همچنین محدود به این اطلاعات نیستند : ارسالات کاربران بی هویت (در سطور بعدی به عنوان “پست ها بی هویت” یاد خواهد شد), ثبت نام در “PHPNuke.ir” (در سطور بعدی به عنوان “اکانت شما” یاد خواهد شد.) و پست هایی که توسط شما و بعد از ثبت نام و ورود ایجاد میشوند. .(در سطور بعدی به عنوان “پست های شما” یاد خواهد شد)

اکانت شما داری هویت منحصر به فردی است. (در سطور بعد به عنوان “نام کاربری شما” یاد خواهد شد.)، کلمه عبوری (در سطور بعدی به عنوان “yکلمه عبور شما”یاد خواهد شد.) و ایمیلی شخصی و معتبر. (در سطور بعدی به عنوان “ایمیل شما” یاد خواهد شد) اطلاعات اکانت شما در “PHPNuke.ir” توسط نرم افزار حفاظت از اطلاعات شرکتی که ما را میزبانی میکند،حفاظت میشود. این حفاظت شامل نام کاربری،کلمه عبور،ایمیل و سایر اطلاعات اجباری و اختیاری در حین ثبت نام در “PHPNuke.ir” میشود. در هر موردی میتوانید انتخاب کنید که کدام اطلاعات به عموم نمایش داده شود و کدام یک به عموم نمایش داده نشود. و همچنین میتوانید از اکانت خود ایمیل های تولید شده در نرم افزار phpBB را شخصی سازی کنید.

کلمه عبور شما کدگذاری میشود. (هش(hash) یک طرفه) بنابر این کلمه عبور وارد شده همواره امن میباشد. با این وجود،توصیه میشود که از یک کلمه عبور در چند وبسایت استفاده نکنید. کلمه عبور به معنی دسترسی به اکانتتان در “PHPNuke.ir” میباشد، بنابر این از کلمه عبور خود محافظت کنید،هیچکس تحت هیچ شرایطی در “PHPNuke.ir”, phpBB یا هر وبسایت دیگری مجاز به پرسیدن کلمه عبور شما نیست. اگر کلمه عبورتان را فراموش کردید،بر روی لینک “کلمه عبورم را فراموش کرده ام” که توسط نرم افزار phpBB تهیه شده است،کلیک کنید. این بخش از شما نام کاربری و ایمیلتان را خواهد خواست تا نرم افزار phpBB بتواند کلمه عبور جدیدی به شما ارسال کند و اکانتتان دوباره در دسترس قرار بگیرد.


بازگشت به صفحه قبل